Středa 8. května 2024
ikona hodiny1. 9. 2021 07:52

Oborová zdravotní pojišťovna představila své ambasadory

Lucie, Tomáš a Víťa propagují zdraví a prevenci

Oborová zdravotní pojišťovna je třetí největší zaměstnaneckou pojišťovnou a jedničkou v elektronické komunikaci. K té slouží klientům OZP už takřka deset let aplikace Vitakarta, kterou používá více než šedesát procent klientů. Ta dostala nyní od Lucie Benešové a Tomáše Matonohy, ambassadorů zdravotní pojišťovny, jméno Víťa.

Valerie Saara autor

Foto: Erik Koritko Foto: Erik Koritko

„Vitakarta je šikovný nástroj, pro OZP představuje klíčový prvek komunikace a vztahů s klienty. Snažili jsme se ji proto představit osobněji, přátelštěji a místo toho formálního, technicistního názvu jsme hledali obyčejné jméno. Měl by to přece být každodenní spolehlivý parťák. A ten si nějaké hezké jméno zaslouží. Nejen děti mají sklon pojmenovat si to, co mají rády,“ vysvětluje první novinku Petr Karban, kreativní ředitel agentury COT group, která s OZP na marketingové a mediální strategii spolupracuje.

Letos prošla aplikace významnou proměnou, která reflektuje požadavky doby i klientů. „Přitom když jsme s Vitakatou před lety začínali, byl to tak trochu hobby projekt několika nadšenců v pojišťovně a dnes je to nástroj, který každodenně využívá několik tisíc lidí,“ poznamenává generální ředitel OZP Radovan Kouřil.

Právě aplikace Vitakarta a široká nabídka bonusů, benefitů a preventivních programů jsou hlavními prvky nové komunikační strategie, kterou pojišťovna včera představila světu v pražském hotelu Augustine a také v online prostoru. Tím nejvýraznějším prvkem je ovšem rodina ambassadorů, jimiž se stali klienti OZP Tomáš Matonoha, Lucie Benešová a jejich děti Lara a Štěpán. „Nápad na využití ambassadorů jsme do OZP přinesli jako novinku, protože jsme přesvědčeni, že její preventivní programy zaslouží pozornost. A reálná rodina v reálných situacích dokáže lidi oslovit, zvláště když je to rodina tak sympatická a uvěřitelná,“ vysvětluje sázku na ambassadory Eva Frindtová, jednatelka agentury COT group.

Že v ambassadorství nejde jen o pár spotů a fotografií potvrzují i sami Lucie s Tomášem. „V naší rodině je teď prevence velké téma, a i když jsme vždycky jedli poměrně zdravě, hodně se hýbali, trávili čas na čerstvém vzduchu, tak k tomu teď máme další pilíř zdraví – řadu bezplatných preventivních prohlídek, příspěvky na vitamíny i na sportovní činnost a vybavení,“ shodují se a oba jsou připraveni podporovat a propagovat především preventivní programy OZP. „Například v onkoprevenci je OZP skutečně nesmírně aktivní a určitě bych ráda upozornila zejména na program STOP rakovině. Možná nejste ještě v tom rizikovém věku, ale třeba spoustu věcí opomíjíte nebo je opomíjí vaši blízcí,“ apeluje Lucie závěrem.

Články autora Valerie Saara

Nejnovější články

Pohled z praxe
Když má svět dveře dokořán

Poslechněte si první epizodu. Poslechněte si druhou epizodu....

Trendy
Česko uvidí první bateriový vlak

Poprvé bude představen první bateriový vlak, který bude...

Návštěvníci letošního veletrhu se tak mohou přijít podívat...

Pohled z praxe
Elektrárny Opatovice modernizují a myslí na ekologii

Elektrárna, kterou firma provozuje, je schopná vysokoúčinné kombinované...

Už od devadesátých let firma pracuje na ekologizaci svého...

V současnosti Elektrárny Opatovice pokračují v obnově svých turbín. Po...

Energie se skrývá nejen v elektrárenských kotlích, ale také...

Nejnovější Aktuality

Trendy
Česko uvidí první bateriový vlak

Poprvé bude představen první bateriový vlak, který bude...

Návštěvníci letošního veletrhu se tak mohou přijít podívat...

Aktuality
Česká nábytkářská firma dobyla Paříž

„Účast na veletrhu byla pro firmu RIM jedinečnou...

V rámci veletrhu značka RIM prezentovala nejen své...

Workspace Expo v Paříži je mezinárodní veletrh zaměřený...

Aktuality
V USA a Kanadě mají o české firmy a startupy velký zájem

„Když jsem se bavil na cestě zpět s účastníky...

„Je povzbudivé vidět, jak české firmy a startupy v oblastech...