Hypotéky očima experta
Analýzy 4. 5. 2024 05:32Zajímá vás, kolik se aktuálně poskytuje hypotečních úvěrů a jaké jsou v současné době úrokové sazby? Zajímá vás historický vývoj...
Ta teď řeší většina firem – prostor pro diskusi i inspiraci nabízí nyní nový časopisu, s nímž na trh přišla komunikační agentura COT group. První číslo magazínu Futu v rozsahu 84 stran vyšlo 29. března a redakce je spolu s partnery pokřtila v pražském hotelu Marriott.
„Udržitelný rozvoj, moderní technologie i ochrana životního prostředí a klimatu jsou dnes v podnikání červenou linkou procházející všemi obory. Proto vznikla myšlenka dát těmto tématům jejich vlastní prostor, dostupný firmám i široké veřejnosti. Tak se zrodil čtvrtletník FUTU, v němž na konkrétních příkladech budeme ukazovat tvář budoucnosti, která se stává realitou,“ říká k novému titulu v agenturním portfoliu jednatelka a spolumajitelka COT group Eva Frindtová.
Na co se nový čtvrtletník zaměřuje, to detailněji prozradila jeho šéfredaktorka Tereza Šťastná: „Jak plazma pomáhá v odpadovém hospodářství? Kdy v Česku vznikne vodíková ekonomika? Můžeme v horizontu pouhých let zdesateronásobit obnovitelné zdroje? Kolik vody lze ušetřit v provozu potravinářské firmy? Jak se vyvíjejí a testují ekologicky i zdravotně nezávadné produkty? To jsou jen některé otázky, na které v prvním čísle dáváme odpověď.“
Nový titul se může pochlubit i unikátní distribucí – v omezeném nákladu je v tištěné podobě určen pro potřeby partnerů vydání a dostávat jej budou i čtenáři magazínu Be the Best, široké veřejnosti je pak zdarma dostupný online na platformě Digitania.cz a v digitální podobě je také zdarma distribuován na více než 150 000
kontaktů.
Partnery prvního vydání jsou společnosti Alika, Fosfa, Galvamet, PRE a United Hydrogen, případovou studii cirkulární ekonomiky představila nadnárodní společnost Lidl, osobností čísla je Soňa Jonášová, zakladatelka Institutu cirkulární ekonomiky.
Futu se tak na českém mediální trhu stává novou možností, jak prezentovat dobré příklady inovativních projektů, směřujících k udržitelnému rozvoji a zeleným technologiím. V obecné rovině pak představuje prostor pro komunikaci inspirativní praxe z oblastí Corporate Social Responsibility (CSR), Environmental, Social and Corporate Governance (ESG) a Climate, Social and Governance (CSG).
Aktuální analýza přináší přehled vývoje v oblasti úrokových...
Březen 2024 byl podle statistických údajů České národní...
Úrokové sazby jsou, přinejmenším pro mě osobně, spíše...
Druhým hlavním důvodem je bezesporu fakt, že čím...
Situace okolo zákona o spotřebitelském úvěru a možnost...
Pojem „nevýkonné úvěry“ označuje laicky řečeno úvěry, u...
V den vydání tohoto dokumentu proběhlo měnověpolitické zasedání...
Další zasedání bankovní rady nás čeká za bezmála...
„Jsme nesmírně hrdí na udělení institucionální akreditace, jež...
Panevropská univerzita je první univerzitou vzniklou po novele...
První pojistka se jménem Slavia pojišťovny byla prodána...
Zmínil jste se, že tuto novinku ocení podnikatelé,...
Všichni cizinci pocházející ze zemí mimo EU mají...
Hrdě se hlásíte k partnerství Velké pardubické, která se...
Popravdě řečeno, pro trhy nejde o žádné překvapení....
Takto přísná měnová politika ale není bez rizika....
„Vláda při svém nástupu slíbila maximální možnou digitalizaci....
Semináře o digitalizaci obchodu s automobily se zúčastnili...
Sdružení českých spotřebitelů každoročně od roku 2001 vyhlašuje...
Ocenění Spokojený zákazník také vyjadřuje, že firma, která...
Tyto ocenění jsou také důkazem toho, že firmy...