Sobota 4. května 2024
ikona hodiny25. 3. 2022 12:39

Ocenění za hotelnictví, gastronomii a cestovní ruch

Asociace hotelů a restaurací České republiky předala na slavnostním galavečeru, konaném tento čtvrtek v sále Boccaccio Grand Hotelu Bohemia v Praze ocenění osobnostem hotelnictví, gastronomie a cestovního ruchu. Ceny jsou uznáním za mnohaletou práci pro českou gastronomii a hotelnictví. Mimořádnou cenu AHR ČR obdržel prezident Hospodářské komory Vladimír Dlouhý.

Petr Simon autor

Foto: AHR ČR Asociace hotelů a restaurací ocenila ty nejlepší Foto: AHR ČR

Po dvouleté odmlce se opět sešli hoteliéři a provozovatelé restaurací, aby se společně setkali a ocenili práci svých kolegů. AHR ČR letos udělila ceny Hoteliér roku, Restauratér roku, Penzion roku a zároveň mimořádné ocenění osobnosti, která významně přispěla k podpoře cestovního ruchu a podnikatelů v oboru. Mimořádnou cenu převzal Vladimír Dlouhý, prezident HK ČR. Václav Stárek, prezident AHR ČR k tomu řekl: „Jsme velmi rádi, že jsme mohli touto cestou poděkovat Vladimíru Dlouhému a Hospodářské komoře za velmi významnou pomoc a podporu během dvou let pandemie, která představovala bezprecedentní zásah do cestovního ruchu. Hospodářská komora pro nás byla a nadále zůstává nejvýznamnější zastřešující organizací pro podnikatele a jsme hrdí, že jsme již léta jejím členem.“

„Ceny od Asociace hotelů a restaurací si velmi vážím. Vnímám ji jako ocenění nejen své osoby, ale především práce týmů Hospodářské komory v Praze i regionech během pandemie. Právě cestovní ruch, ubytovatelé nebo restauratéři byli opatřeními proti covidu-19 významně zasažení. Jsem rád, že právě Komora mohla být tím, kdo přispěl k obnově těchto odvětví, která jsou významnou složkou naší ekonomiky,“ uvedl prezident Hospodářské komory ČR Vladimír Dlouhý.

Mezi oceněnými jsou dále v kategorii Hoteliér roku Vlastislav Šos, statutární ředitel společnosti Interhotel Olympik, předseda krajské sekce Praha a viceprezident AHR ČR a to nejen za vynikající práci hoteliéra, ale také za dlouhodobou podporu cestovního ruchu v Praze. Ocenění získal také Vladimír Bureš, bývalý ředitel hotelu Port v Doksech. Cenu restauratér roku obdrželi Martin Jiskra, majitel a manažer Zájezdního hostince U Jiskrů a Tomáš Petráň, šéfkuchař a F&B Manažer Maxmilian Lifestyle Resortu / Zámek Loučeň, kteří významně podporují tradici české gastronomie a pohostinství. Jako nejlepší v kategorii Penzion získal na základě hlasování veřejnosti ocenění Penzion Jelen ve Vranově nad Dyjí, který rekonstruovali a provozují manželé Jana a Miloslav Vrbovi.

Články autora Petr Simon

Nejnovější články

Analýzy
Hypotéky očima experta

Aktuální analýza přináší přehled vývoje v oblasti úrokových...

Březen 2024 byl podle statistických údajů České národní...

Úrokové sazby jsou, přinejmenším pro mě osobně, spíše...

Druhým hlavním důvodem je bezesporu fakt, že čím...

Situace okolo zákona o spotřebitelském úvěru a možnost...

Pojem „nevýkonné úvěry“ označuje laicky řečeno úvěry, u...

V den vydání tohoto dokumentu proběhlo měnověpolitické zasedání...

Další zasedání bankovní rady nás čeká za bezmála...

Advertorial
Panevropská univerzita potvrzuje svou kvalitu

„Jsme nesmírně hrdí na udělení institucionální akreditace, jež...

Panevropská univerzita je první univerzitou vzniklou po novele...

Expertní pohled
V budoucnu bude možné pojistit takřka cokoliv

První pojistka se jménem Slavia pojišťovny byla prodána...

Zmínil jste se, že tuto novinku ocení podnikatelé,...

Všichni cizinci pocházející ze zemí mimo EU mají...

Hrdě se hlásíte k partnerství Velké pardubické, která se...

Nejnovější Nezařazené

Nezařazené
Proč ECB nebude spěchat se sazbami dolů?

Popravdě řečeno, pro trhy nejde o žádné překvapení....

Takto přísná měnová politika ale není bez rizika....

Nezařazené
Komora oceňuje digitalizaci obchodování s automobily

„Vláda při svém nástupu slíbila maximální možnou digitalizaci....

Semináře o digitalizaci obchodu s automobily se zúčastnili...

Nezařazené
Členské firmy Jhk zabodovaly v soutěži Spokojený zákazník 2023

Sdružení českých spotřebitelů každoročně od roku 2001 vyhlašuje...

Ocenění Spokojený zákazník také vyjadřuje, že firma, která...

Tyto ocenění jsou také důkazem toho, že firmy...