Pondělí 29. dubna 2024
ikona hodiny6. 5. 2022 12:35

V Karlových Varech se bude prodávat Česko

Stane se tak na největším českém incomingovém workshopu Czech Republic Travel Trade Day (TTD). Akce proběhne ve dnech 23. a 24. května v karlovarském Grandhotelu Pupp a jejím cílem je posílit příjezdový cestovní ruch a podpořit destinační značku Visit Czech Republic v zahraničí.

Petr Simon autor

Foto: Shutterstock.com Karlovy Vary lákají hosty Foto: Shutterstock.com

Na přípravách spolupracovala agentura CzechTourism s Destinační agenturou pro Karlovarský kraj (Živý kraj) za podpory Karlovarského kraje a měst Karlovy Vary a Mariánské Lázně.

Tato unikátní B2B platforma nabídne tuzemským poskytovatelům turistických služeb jednání s se zástupci mnoha zemí světa, účast potvrdili nákupčí z Německa, Rakouska, Beneluxu, Francie, Itálie, Španělska, Skandinávie, Velké Británie, Polska, Litvy, USA, Kanady, Japonska, Filipín, Taiwanu, Jižní Koreje nebo Latinské Ameriky.

Czech Republic TTD

V pondělí 23. května se uskuteční workshop s mezinárodními nákupčími, v úterý 24. května pak s řediteli zahraničních zastoupení agentury CzechTourism. Pro Karlovarský kraj je pak zcela zásadní to, že jednotlivým workshopům budou předcházet ve dnech 20. až 22. května tzv. pre-tours po regionu realizované formou poznávacích cest pro zahraniční nákupčí (touroperátory a cestovní kanceláře), novináře a ředitele zahraničních zastoupení za účelem seznámit je s destinací a její nabídkou.

Hlavním cílem této akce je k rozvoji obchodních aktivit českých podnikatelů, regionů a institucí a v rámci nadcházejícího ročníku především umístit Karlovarský kraj do komerčních nabídek zahraničních cestovních kanceláří.

Právě tento kraj výrazně trpí pandemickým ochlazením turistického ruchu i současnou rusko-ukrajinskou krizí. Destinační agentura proto připravila pro zájemce čtyři tematické poznávací cesty, které zahrnují široké spektrum turistické nabídky a představují to nejlepší z Karlovarského kraje. Dvě se zaměřují na prezentaci lázeňských měst zapsaných na seznamu UNESCO, třetí cílí na jedinečnost řemeslných i gastronomických tradic regionu a čtvrtá cílí na vyznavače aktivní turistiky, cyklistiky i vodáctví. Jednotlivé cesty budou každý den zakončeny společným večerním programem.

Články autora Petr Simon

Nejnovější články

Názory
Česko v pasti NIMBYsmu

Dobrý příkladem je nedávná debata o vysokorychlostní železnici....

To vše ilustruje současné Česko. Chceme být moderní...

Aktuality
Pro firmy je připravena miliarda na inovace

„Českým podnikatelům chceme vytvořit co nejlepší podmínky k...

Ministerstvo průmyslu a obchodu podporuje výzkum a inovace...

Aktuality
Diamanty českého byznysu se zastavily v Plzni

Letošní ročník navazuje na dva předchozí základní podobou...

Do žebříčku vstupují pouze společnosti se sídlem v...

Základní Diamantový žebříček v letošním roce doplnila ještě krajská...

Nové jsou v letošním ročníku také ceny – firmy...

Nejnovější Aktuality

Aktuality
Pro firmy je připravena miliarda na inovace

„Českým podnikatelům chceme vytvořit co nejlepší podmínky k...

Ministerstvo průmyslu a obchodu podporuje výzkum a inovace...

Aktuality
Diamanty českého byznysu se zastavily v Plzni

Letošní ročník navazuje na dva předchozí základní podobou...

Do žebříčku vstupují pouze společnosti se sídlem v...

Základní Diamantový žebříček v letošním roce doplnila ještě krajská...

Nové jsou v letošním ročníku také ceny – firmy...

Aktuality
Česko se pyšní Prime High Street

Zájem prémiových značek o tuto lokalitu po odeznění...

Po pádu komunismu se pro západní značky otevřel...

Podle dostupných dat byl Cartier jedinou značkou, která...

„V Colliers se snažíme, aby se i další...