Česko v pasti NIMBYsmu
Názory 28. 4. 2024 05:50Restart Česka. Republika v pohybu. Česko musí zrychlit. The country for the future. To vše jsou názvy strategií, jak modernizovat...
Restart Česka. Republika v pohybu. Česko musí zrychlit. The country for the future. To vše jsou názvy strategií, jak modernizovat...
Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo II. výzvu aktivity Inovace Operačního programu Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (OP TAK). Cílem výzvy...
V plzeňském hotelu Courtyard by Marriott byly ve čtvrtek 25. dubna předány další modré pyramidy nejúspěšnějším českým firmám, tentokrát z krajů Plzeňského...
Březnová data poradenské společnosti STR ukazují mimořádně turisticky příznivý začátek jara pro české (pražské) hotely. Česká republika se svým 44,8%...
Evropa, Blízký východ, severní Afrika – investoři a foundeři ze všech těchto oblastí se 30. a 31. května sejdou v...
Zahajovací konference stavebního veletrhu, s podtitulem RESTART ČESKÉHO STAVEBNICTVÍ, proběhla v Rotundě pavilonu A brněnského výstaviště. Součástí programu byla diskuze členů vlády...
Pokud by se povedlo zavést v Česku moderní zálohovací systém na PET lahve s využitím QR kódu, občané by mohli...
Praha je jediné město v regionu CEE (střední a východní Evropa), které se může pyšnit Prime High Street, tedy obchodní...
Nabídnout ty nejlepší technologie evropským vinařům – to je cílem českého holdingu &CORK, jehož společnosti Vinařský ráj a Kovo Prudík...
Grantový program Evropské komise Kreativní Evropa na podporu kulturních a kreativních odvětví rozdělil v roce 2023 mezi české žadatele částku...
Všechny výsledky
Stane se tak na největším českém incomingovém workshopu Czech Republic Travel Trade Day (TTD). Akce proběhne ve dnech 23. a 24. května v karlovarském Grandhotelu Pupp a jejím cílem je posílit příjezdový cestovní ruch a podpořit destinační značku Visit Czech Republic v zahraničí.
Na přípravách spolupracovala agentura CzechTourism s Destinační agenturou pro Karlovarský kraj (Živý kraj) za podpory Karlovarského kraje a měst Karlovy Vary a Mariánské Lázně.
Tato unikátní B2B platforma nabídne tuzemským poskytovatelům turistických služeb jednání s se zástupci mnoha zemí světa, účast potvrdili nákupčí z Německa, Rakouska, Beneluxu, Francie, Itálie, Španělska, Skandinávie, Velké Británie, Polska, Litvy, USA, Kanady, Japonska, Filipín, Taiwanu, Jižní Koreje nebo Latinské Ameriky.
V pondělí 23. května se uskuteční workshop s mezinárodními nákupčími, v úterý 24. května pak s řediteli zahraničních zastoupení agentury CzechTourism. Pro Karlovarský kraj je pak zcela zásadní to, že jednotlivým workshopům budou předcházet ve dnech 20. až 22. května tzv. pre-tours po regionu realizované formou poznávacích cest pro zahraniční nákupčí (touroperátory a cestovní kanceláře), novináře a ředitele zahraničních zastoupení za účelem seznámit je s destinací a její nabídkou.
Hlavním cílem této akce je k rozvoji obchodních aktivit českých podnikatelů, regionů a institucí a v rámci nadcházejícího ročníku především umístit Karlovarský kraj do komerčních nabídek zahraničních cestovních kanceláří.
Právě tento kraj výrazně trpí pandemickým ochlazením turistického ruchu i současnou rusko-ukrajinskou krizí. Destinační agentura proto připravila pro zájemce čtyři tematické poznávací cesty, které zahrnují široké spektrum turistické nabídky a představují to nejlepší z Karlovarského kraje. Dvě se zaměřují na prezentaci lázeňských měst zapsaných na seznamu UNESCO, třetí cílí na jedinečnost řemeslných i gastronomických tradic regionu a čtvrtá cílí na vyznavače aktivní turistiky, cyklistiky i vodáctví. Jednotlivé cesty budou každý den zakončeny společným večerním programem.
Dobrý příkladem je nedávná debata o vysokorychlostní železnici....
To vše ilustruje současné Česko. Chceme být moderní...
„Českým podnikatelům chceme vytvořit co nejlepší podmínky k...
Ministerstvo průmyslu a obchodu podporuje výzkum a inovace...
Letošní ročník navazuje na dva předchozí základní podobou...
Do žebříčku vstupují pouze společnosti se sídlem v...
Základní Diamantový žebříček v letošním roce doplnila ještě krajská...
Nové jsou v letošním ročníku také ceny – firmy...
„Českým podnikatelům chceme vytvořit co nejlepší podmínky k...
Ministerstvo průmyslu a obchodu podporuje výzkum a inovace...
Letošní ročník navazuje na dva předchozí základní podobou...
Do žebříčku vstupují pouze společnosti se sídlem v...
Základní Diamantový žebříček v letošním roce doplnila ještě krajská...
Nové jsou v letošním ročníku také ceny – firmy...
Zájem prémiových značek o tuto lokalitu po odeznění...
Po pádu komunismu se pro západní značky otevřel...
Podle dostupných dat byl Cartier jedinou značkou, která...
„V Colliers se snažíme, aby se i další...
Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: A 8179
IČO: 49279530, DIČ: CZ49279530
Táboritská 23/1000, 130 00 Praha 3
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: C49535
IČO: 25098853, DIČ: CZ25098853
Šéfredaktor: Petr Karban (petr.karban@cot.cz)