Výrazná změna v chování hostů
Analýzy 5. 5. 2024 05:38Společnost HotelTime Solutions provozuje cloudové systémy v oboru hotelnictví, gastronomie, wellness a konferencí pro více než 400 hotelů napříč Českou...
Společnost HotelTime Solutions provozuje cloudové systémy v oboru hotelnictví, gastronomie, wellness a konferencí pro více než 400 hotelů napříč Českou...
Zajímá vás, kolik se aktuálně poskytuje hypotečních úvěrů a jaké jsou v současné době úrokové sazby? Zajímá vás historický vývoj...
Panevropská univerzita dosáhla dalšího významného historického milníku ve svém rozvoji. Stala se první soukromou univerzitou v České republice, která získala...
Slavia pojišťovna uzavřela strategické partnerství s Hospodářskou komorou České republiky na zdravotní pojištění cizinců. Novou smlouvu v Pardubicích podepsali prezident Hospodářské komory Zdeněk...
Stavba domu je jako skládačka. Vše musí perfektně zapadnout, aby stavba co nejlépe fungovala, od stability konstrukce až po ekonomiku...
Průsvitné sklo zrcadlí hru světla oceánu, zatímco jemné vzory hrotů evokují fascinující texturu mořských bublin. Vázy FUGU čerpají inspiraci z...
Západočeská univerzita v Plzni bude v Chebu nabízet nový studijní program s názvem Management a digitální technologie. Otevřít se má...
Pardubický kraj patří co do rozlohy i počtu obyvatel spíše k těm menším, má však výhodnou polohu uprostřed České republiky, nízkou nezaměstnanost...
Najít si do konce letních prázdnin lepší práci zvažuje 19 % zaměstnanců. Jejich cílem není přitom jen vyšší výdělek, ale...
Eviden svým zákazníkům poskytuje službu prediktivní bezpečnosti založenou na řešení LUMINAR monitorující únik citlivých informací do prostředí dark webu. Jde...
Všechny výsledky
Kvalitu v cestovním ruchu symbolizuje Známka Q. Značku, kterou iniciovali sami podnikatelé, mohou získat profesionálové v turismu. Pokud jsou klientsky vstřícní, pečují o kvalitu a úspěšně projdou certifikačním procesem. Aktuálně ji má právo užívat už víc než 250 subjektů.
Absolventka televizní žurnalistiky na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a marketingové a sociální komunikace na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Pracovala řadu let jako televizní redaktorka v domácím zpravodajství České televize, později jako ředitelka odboru komunikace a tisková mluvčí České správy sociálního zabezpečení, tisková mluvčí Karlovarských minerálních vod, vedoucí komunikace a mluvčí Ministerstva práce a sociálních věcí, ředitelka marketingu a komunikace CzechInvestu, mediální zástupkyně Svazu měst a obcí či Asociace krajů a ředitelka komunikace, vedoucí tiskového oddělení a tisková mluvčí Ministerstva průmyslu a obchodu. Aktuálně pracuje jako tisková mluvčí České centrály cestovního ruchu – CzechTourism.
Známka Q se uděluje ve spolupráci s Českou unií cestovního ruchu a profesními asociacemi. Podmínky, a tedy vlastní proces certifikace, už splnily malé, střední i velké podniky.
„Známku Q může používat víc než 250 subjektů, od cestovních kanceláří, cestovních agentur přes turistická a informační centra, kempy, skiareály po fitness, bazény a horské průvodce,“ říká ředitelka odboru produkt managementu, výzkumu a B2B spolupráce České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Veronika Janečková a dodává: „Certifikáty mají platnost 3 roky a pro držitele znamenají nejen příležitost zviditelnit se například na našem portále kudyznudy.cz, ale také návod, jak zvýšit spokojenost návštěvníků a dalších uživatelů služeb v cestovním ruchu.“
O Známku Q lze požádat zapojenou profesní asociaci. Aktuálně jich je devět, konkrétně: Asociace cestovních kanceláří ČR, Asociace českých cestovních kanceláří a agentur, Asociace lanové dopravy, Asociace turistických informačních center, Asociace bazénů a saun ČR, Asociace kempů ČR, Svaz venkovské turistiky a agroturistiky, Český spolek horských průvodců a Česká komora fitness.
„Jsem rád, že se nám podařilo ve spolupráci s agenturou CzechTourism vytvořit novou značku kvality, která pomůže nejen podnikatelům, ale i spotřebitelům,“ říká Kamil Schaumann z Řídícího centra kvality České unie cestovního ruchu a dodává: „Myslím, že známka Q je schopna také podpořit konkurenceschopnost Česka jako významné turistické destinace. Jde o vodítko pro výběr poskytovatelů služeb, které už funguje v řadě států, například ve Francii, Švýcarsku, Španělsku či Německu.“
Jak vypadal cestovní ruch v Česku na začátku...
Začátek roku znamenal úbytek českých hostů, ovšem stále...
Data se pochopitelně velmi liší pro jednotlivé kraje....
Velkým tématem byly v posledních letech platby kartou...
Dalším globálním trendem je využívání aplikací a velkých...
HotelTime PMS a další systémy jsou aktuálně používány...
Aktuální analýza přináší přehled vývoje v oblasti úrokových...
Březen 2024 byl podle statistických údajů České národní...
Úrokové sazby jsou, přinejmenším pro mě osobně, spíše...
Druhým hlavním důvodem je bezesporu fakt, že čím...
Situace okolo zákona o spotřebitelském úvěru a možnost...
Pojem „nevýkonné úvěry“ označuje laicky řečeno úvěry, u...
V den vydání tohoto dokumentu proběhlo měnověpolitické zasedání...
Další zasedání bankovní rady nás čeká za bezmála...
„Jsme nesmírně hrdí na udělení institucionální akreditace, jež...
Panevropská univerzita je první univerzitou vzniklou po novele...
Seznamovací akce zahrnovala simulaci procesů odbavení i samotný...
Přes 29 000 členů palubního personálu Emirates je...
DPNA je kód využívaný leteckými společnostmi pro speciální...
Dostat se přímým letem bez přestupů z Prahy...
Linka bude obsluhována letadlem Boeing 737 s kapacitou...
Smartwings nasadí na provoz nadcházející rušné letní sezóny...
TTD je jednou z největších tuzemských akcí na...
Se zvýšením zájmu o jednotlivé regiony významně pomáhá...
Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: A 8179
IČO: 49279530, DIČ: CZ49279530
Táboritská 23/1000, 130 00 Praha 3
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: C49535
IČO: 25098853, DIČ: CZ25098853
Šéfredaktor: Petr Karban (petr.karban@cot.cz)