Belgický příklad pro Česko
Trendy 25. 4. 2024 13:40Pokud by se povedlo zavést v Česku moderní zálohovací systém na PET lahve s využitím QR kódu, občané by mohli...
Pokud by se povedlo zavést v Česku moderní zálohovací systém na PET lahve s využitím QR kódu, občané by mohli...
Praha je jediné město v regionu CEE (střední a východní Evropa), které se může pyšnit Prime High Street, tedy obchodní...
Nabídnout ty nejlepší technologie evropským vinařům – to je cílem českého holdingu &CORK, jehož společnosti Vinařský ráj a Kovo Prudík...
Grantový program Evropské komise Kreativní Evropa na podporu kulturních a kreativních odvětví rozdělil v roce 2023 mezi české žadatele částku...
Skupina Holcim investuje do modernizace čížkovické cementárny, nový projekt Airlock se zaměřuje na snížení emisí CO2. Tato iniciativa reflektuje pevný...
Domácnosti, kteří pořizují fotovoltaiku nebo tepelné čerpadlo, v drtivé většině případů opravdu uspoří a dočkají se výrazného snížení spotřeby. Vyplynulo to...
Od začátku února došlo na londýnské burze k výraznému zdražení mědi. Na dohled psychologické hranice 10 000 dolarů za tunu...
Celkem pět ocenění získal na jaře TIC BRNO v soutěžích zabývajících se cestovním ruchem – TURISTPROPAG a Velká cena cestovního...
Probíhající napětí na Blízkém východě se spolu s výhledem na vyšší úrokové sazby po delší dobu (higher for longer) přenášejí negativně...
Stejná práce, ale jiné platové ohodnocení. Podle dat Statistického úřadu Evropské unie činí rozdíl ve mzdách mezi ženami a muži...
Všechny výsledky
5 000 světových destinací a značek, 100 odborných prezentací včetně České národní expozice či workshopu zaměřeného na MICE sektor. Tak vypadal letošní World Travel Market (WTM), který se uskutečnil v Londýně. Třídenní akce patří mezi největší na poli evropských B2B setkání týkajících se turismu. Česká republika se jí letos poprvé zúčastnila s oceněním Traverse creators awards. Získal ho CzechTourism. Podle tvůrců digitálního obsahu o cestování je nejlepší společností pro spolupráci v cestovním ruchu.
Absolventka televizní žurnalistiky na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a marketingové a sociální komunikace na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Pracovala řadu let jako televizní redaktorka v domácím zpravodajství České televize, později jako ředitelka odboru komunikace a tisková mluvčí České správy sociálního zabezpečení, tisková mluvčí Karlovarských minerálních vod, vedoucí komunikace a mluvčí Ministerstva práce a sociálních věcí, ředitelka marketingu a komunikace CzechInvestu, mediální zástupkyně Svazu měst a obcí či Asociace krajů a ředitelka komunikace, vedoucí tiskového oddělení a tisková mluvčí Ministerstva průmyslu a obchodu. Aktuálně pracuje jako tisková mluvčí České centrály cestovního ruchu – CzechTourism.
V České národní expozici na britském WTM vystavovalo 22 českých firem. Kromě řady hotelů, řetězců a cestovních kanceláří například České dráhy, Centrála cestovního ruchu Jižní Morava, Středočeská centrála cestovního ruchu nebo Smartwings. Uskutečnily se desítky pracovních schůzek, navázala nová partnerství a spolupráce. Zájem o turismus totiž výrazně roste, čísla týkající se cestování do České republiky ve 3. čtvrtletí jsou už téměř stejná jako byla před pandemií covidu-19.
„Na WTM, klíčovém globálním B2B veletrhu cestovního ruchu, bylo možné potkat se všemi velkými hráči. A také se dozvědět záměry do budoucna. Třeba to, že Saúdská Arábie bude v příštích deseti letech investovat 860 miliard dolarů do cestovního ruchu a každý rok vyškolí 100 000 mladých lidí z cestovního ruchu,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget a dodává: „Po Dubaji tedy další silná konkurence pro Evropu a Českou republiku. Pokud máme dlouhodobě zůstat konkurenceschopní, musíme výrazně přidat nejen v práci, ale i v rozpočtu investovaného do propagace Česka.“
Na networkingovém večeru zaměřeném na kongresovou turistiku do ČR se setkali čeští partneři s 30 zástupci britského MICE sektoru. Akci v londýnském National Liberal Clubu CzechTourism uspořádal ve spolupráci s Czech Convention Bureau. Měla za cíl pomoct navázat kontakty a podpořit tak nejen viditelnost České republiky, ale hlavně zájem britských firem realizovat kongresy, konference, výstavy aj. právě v ČR.
„WTM a MICE networkingový večer jsou na trhu Velké Británie už tradicí a těší se velkému zájmu, jak ze strany britských, tak českých partnerů. V MICE sektoru vidíme velký potenciál a společně se zahraničním zastoupením v Londýně plánujeme v roce 2023 řadu aktivit,” říká vedoucí manažerka Czech Convention Bureau Tereza Hofmanová.
Letošní WTM bylo vůbec první akcí, kde se CzechTourism mohl představit jako hrdý nositel ocenění Travels Creators Awards. Získal ho tým zahraničního zastoupení agentury CzechTourism pro Velkou Británii a Irsko. Ten – spolu s Centrálou cestovního ruchu Jižní Morava a magistrátem statutárního města Brno – stojí za poslední konferencí pro blogery a influencery z celého světa Traverse 22.
„Z ocenění máme ohromnou radost, zvlášť když jsme obstáli v těžké konkurenci turistických centrál na britském trhu, jakou je třeba Španělsko. Je skvělé vidět, že komunita tvůrců obsahu vnímá naši spolupráci a aktivity pozitivně. Toto ocenění je vyvrcholením naší dlouhodobé spolupráce,” říká ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism pro Velkou Británii a Irsko Katarína Hobbs.
Britský tým CzechTourismu přitom stojí i za další nominací agentury. Podle hlasování čtenářů časopisu Wanderlust, který příští rok oslaví 30. narozeniny, patří Česká republika mezi nejpřitažlivější země pro cestování. Získala tak nominaci na prestižní ocenění Wanderlust Travel awards.
„Lidé by nemuseli shromažďovat a odvážet nesešlápnuté lahve...
Při zavedení digitálního zálohového systému by v Česku...
Zájem prémiových značek o tuto lokalitu po odeznění...
Po pádu komunismu se pro západní značky otevřel...
Podle dostupných dat byl Cartier jedinou značkou, která...
„V Colliers se snažíme, aby se i další...
„České vinohrady představují pouze 0,54 % z celkového...
Pro Vinařský ráj se jedná již o historicky...
„Ve Vinařském ráji vidíme mnoho příležitostí, jak trh...
„Ze všech cen máme velkou radost. Nejen že...
Velkou cenu cestovního ruchu každoročně vyhlašuje agentura COT...
Od muzea se očekává, že uspokojí/přitáhne turisty včetně...
Jílové u Prahy je tak trochu ve specifické...
Zlato Regionální muzeum v Jílovém u Prahy sídlí na...
Příležitostné výstavy Výstavy, malé i větší, jsou v jílovském...
Původně jen opravdická živoucí kočka. Tak nějak jednou...
Regionální muzeum, na rozdíl od těch velkoměstských, může...
Češi nyní tvoří 56 procent všech turistů v...
Z cestovatelů jsou čím dál tím častěji gurmáni....
Tak zvané silent travel se stává jasným trendem...
Jednotlivý provozovatelé jdou s dobou ale i v...
Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: A 8179
IČO: 49279530, DIČ: CZ49279530
Táboritská 23/1000, 130 00 Praha 3
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: C49535
IČO: 25098853, DIČ: CZ25098853
Šéfredaktor: Petr Karban (petr.karban@cot.cz)