Pondělí 29. dubna 2024
ikona hodiny2. 3. 2023 08:39

Co všechno nabízejí Březnové hory?

Víte, kde jsou a jak se v nich dá trávit volný čas? Pokud ne, brzy to zjistíte. Začala on-line kampaň agentury CzechTourism zaměřená právě na Březnovky. V celém Česku tak lidé najdou odpověď na otázku: Znáte Březnové hory?

Štěpánka Filipová Štěpánka Filipová autor

Absolventka televizní žurnalistiky na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a marketingové a sociální komunikace na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Pracovala řadu let jako televizní redaktorka v domácím zpravodajství České televize, později jako ředitelka odboru komunikace a tisková mluvčí České správy sociálního zabezpečení, tisková mluvčí Karlovarských minerálních vod, vedoucí komunikace a mluvčí Ministerstva práce a sociálních věcí, ředitelka marketingu a komunikace CzechInvestu, mediální zástupkyně Svazu měst a obcí či Asociace krajů a ředitelka komunikace, vedoucí tiskového oddělení a tisková mluvčí Ministerstva průmyslu a obchodu. Aktuálně pracuje jako tisková mluvčí České centrály cestovního ruchu – CzechTourism.

Foto: Shutterstock.com Březnové hory? Jsou skvělé! Foto: Shutterstock.com

Kampaň, za jejímž kreativním konceptem stojí agentura VCCP, má za cíl motivovat lidi k lyžování i na jaře. Akční otázkou inspiruje k dovolené či výletu do vyšších nadmořských výšek v Česku. V on-line médiích je možné ji zhlédnout od 27. února do 26. března.

„České hory v březnu toho nabízejí víc, než se na první pohled zdá. Dostatek sněhu, méně lidí, vlídné počasí a je to blízko, za dvě hodiny jste na svahu,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget a dodává: „Právě spuštěná kampaň podporuje prodloužení zimní turistické sezóny na horách v Česku. Má motivovat domácí turisty, zejména z větších měst, aby vyrazili nejen do tuzemských lyžařských středisek a maximálně si Březnovky užili. Mohou tam strávit jarní prázdniny, které se u nás konají postupně, poslední regiony je mají do 19. března. Nebo si tuzemské hory užít po druhé za zimní sezónu poté, co před tím vyzkoušeli zasněžené svahy v zahraničí.“

Agentura VCCP na základě výběrového řízení pro CzechTourism letos chystá nejen kampaň zaměřenou na domácí cestovní ruch, ale také pro zahraniční trhy. „Možnost prezentovat Česko doma i v zahraničí je vždy velkou poctou. Zatímco pro turisty z Česka máme originální Březnovky, v zahraničí budeme představovat tradice – Česko jako místo nečekaných zážitků. Jako výzvu jsme si stanovili přijít s komunikací, která bude vidět,“ popisuje vznik konceptu Business Director VCCP Ondřej Fiala a dodává: „A zatímco Březnovky v pondělí spatřily světlo on-line tuzemského světa, pro zahraničí nyní vyvíjíme kampaň, která má za cíl posunout komunikaci z konzervativní do inspirativní a nečekané.“ Kampaň by měla letos stejně jako v roce 2022 běžet ve dvou vlnách zejména v sousedních zemích i mimo Evropu.

Domácí kampaň Březnové hory s rozpočtem 2,42 milionů korun se nasazuje v ideální době, kdy počasí horám v Česku více než přeje. Teploty jsou pod bodem mrazu, o víkendu napadly desítky centimetrů sněhu a přes den svítí sluníčko. Aktuální sněhové zpravodajství a spoustu dalších informací o tom, co podniknout na Březnových horách, najdete na portálu Kudy z nudy. Také tipy na nejlepší sjezdovky, rodinnou dovolenou či běžkařské trasy. Včetně informací o dopravě, parkování, nákupu permanentek či akcích včetně třeba vážných i nevážných lyžařských závodů.

Články autora Štěpánka Filipová

Nejnovější články

Názory
Česko v pasti NIMBYsmu

Dobrý příkladem je nedávná debata o vysokorychlostní železnici....

To vše ilustruje současné Česko. Chceme být moderní...

Aktuality
Pro firmy je připravena miliarda na inovace

„Českým podnikatelům chceme vytvořit co nejlepší podmínky k...

Ministerstvo průmyslu a obchodu podporuje výzkum a inovace...

Aktuality
Diamanty českého byznysu se zastavily v Plzni

Letošní ročník navazuje na dva předchozí základní podobou...

Do žebříčku vstupují pouze společnosti se sídlem v...

Základní Diamantový žebříček v letošním roce doplnila ještě krajská...

Nové jsou v letošním ročníku také ceny – firmy...

Nejnovější Cestovní ruch

Cestovní ruch
Rychlé ožívání českého turistického trhu v březnu posílilo

Březnové tržby vzrostly v ČR meziročně o téměř...

Trend českých hotelů je za březen skvělý. Pokud...

Březen byl ve střední Evropě klimaticky velmi příznivý...

Smith Travel Research, americká společnost dříve známá jako...

Cestovní ruch
TIC BRNO boduje na poli cestovního ruchu

„Ze všech cen máme velkou radost. Nejen že...

Velkou cenu cestovního ruchu každoročně vyhlašuje agentura COT...

Cestovní ruch
Regionální muzeum není jen pokladnice

Od muzea se očekává, že uspokojí/přitáhne turisty včetně...

Jílové u Prahy je tak trochu ve specifické...

Zlato Regionální muzeum v Jílovém u Prahy sídlí na...

Příležitostné výstavy Výstavy, malé i větší, jsou v jílovském...

Původně jen opravdická živoucí kočka. Tak nějak jednou...

Regionální muzeum, na rozdíl od těch velkoměstských, může...