Transformace energetiky nesmí znevýhodnit podnikatele
Expertní pohledTransformace české energetiky zahrnující postupný útlum těžby i využívání uhlí je stejně jako transformace uhelných regionů obrovskou výzvou, kterou je...
Transformace české energetiky zahrnující postupný útlum těžby i využívání uhlí je stejně jako transformace uhelných regionů obrovskou výzvou, kterou je...
Už patnáct let chodí pořadatelům soutěže E.ON Energy Globe v prvních měsících roku přihlášky do prestižní tuzemské ekologické soutěže. Ani...
Udržitelnost není jen módní trend, ale také jediná smysluplná cesta, jak rozvíjet cestovní ruch. A Turecko je jednou ze zemí,...
Rychlost doručení zůstává jedním z hlavních argumentů pro výběr e-shopu, kde zákazník nakoupí. Očekávání nakupujících jsou přitom stále daleko před realitou...
Podnikatelé na celostátním sněmu konaném v pražském kongresovém centru O2 universum zvolili za prezidenta Hospodářské komory na další tři roky...
Projev odcházejícího prezidenta Hospodářské komory Vladimíra Dlouhého na 35. sněmu Hospodářské komory, který dnes volí nové vedení.
Společnost Prague City Tourism odpovídá sérií nových vycházek na aktuální trend zájmu o architekturu brutalismu. Spolupracovala na nich s umělcem...
Technický dozor staveb je činnost natolik přínosná, že bez ní si efektivní realizaci udržitelných staveb nejde představit. Dvě třetiny projektových...
Pardubický veletrh pořádaný firmou Stäubli už potřetí nabídne pohled na budoucnost robotiky. Ve výstavním centru Ideon proběhnou od 6. do...
Obal je nepostradatelnou součástí každého produktu a plní mnoho funkcí. Základní je pochopitelně ochrana zboží pro účely distribuce a skladování....
Všechny výsledky
Český statistický úřad před hodinou prezentoval data o využití digitálních technologií v českých podnicích. Jakkoliv možná jednotlivá čísla mohou leckomu znít optimisticky, vcelku mnoho důvodů k radosti nemáme. Navzdory strategiím Digitální Česko a The Country for the Future je totiž pravdou, že český digitální lev víceméně pochrupuje.
šéfredaktor portálu KomoraPlus, měsíčníku Komora a magazínu Be the Best
Dlouhodobě se orientuje na ekonomická a společenská témata, podnikání, personalistiku, komunikaci, reklamu a marketing. V minulosti vedle mediálních pozic působil u řady projektů také jako marketingový stratég a kreativní ředitel.
Ano, čísla, která popisují využívání digitálních technologií v českých firmách, rok od roku rostou.
Ano, online prodej a bezkontaktní transakce si Češi oblíbili.
Ano, v mnoha pohledech se pohybujeme nad unijním průměrem a zpravidla v čele postkomunistických zemí střední a východní Evropy.
Jenže to je tak nějak vše. To ostatní vzbuzuje spíše smutek. Vždyť v drtivé většině ukazatelů česká čísla představují padesát procent toho, co zvládají digitální lídři – skandinávské státy a země Beneluxu. Srovnejme tamní vzdělávací systémy s naším, co do práce s technologiemi, a smutek se prohloubí. A to pomíjím zásadní fakta. Předložená statistická data postihují pouze kvantitu, o kvalitě se nezmiňují. Statistici hodnotili výhradně produkční sféru, přičemž pohled na tu veřejnoprávní je ještě horší. A konečně, výsledky českých firem táhnou vcelku pochopitelně velké podniky, které jsou často formovány zahraničními vlastníky.
Takže, jak říkám, šampaňské nechejme zatím ve sklepě…
Předseda Sekce Hospodářské politiky HK ČR Filip Dvořák...
Zástupci těžařů v této souvislosti zároveň upozornili, že...
„Přechod na uhlíkově neutrální energetiku potřebuje všechny zúčastněné...
Stejně jako minulý rok se i letos pořadatelé...
Vítěz letošního ročníku E.ON Energy Globe získá jako...
Právě v Turecku se totiž klade velký důraz...
Aktuálně v Turecku probíhá certifikace udržitelných ubytovacích zařízení,...
Majestátní turecké hory, čistá jezera, divoké řeky, tajemné...
Kdo před chůzí dává přednost jízdě na kole,...
Součástí udržitelného cestovní je i podpora lokálních výrobců...
Certifikační projekt byl v Turecku spuštěn v roce...
Daň z nemovitosti bude vyšší. Tato daň je...
Připlatit si na nákupu budou muset milovníci alkoholu....
Hoteliéři netrpělivě očekávali zveřejnění dat STR za březen,...
S nastupujícím jarem obsazenost hotelů ve střední Evropě...
Pochopitelně tristní situace českého hotelového trhu se netýká...
Příkladem jsou hotely Merkur, Don Giovanni, Josephine a...
Po několika špatných zprávách během zimy, kdy český...
Velikonoční návštěvníci se v Praze zdrží nejčastěji 3...
„Úspěšné Velikonoce jistě potěšily všechny,” komentuje svátky majitel...
Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: A 8179
IČO: 49279530, DIČ: CZ49279530
Táboritská 23/1000, 130 00 Praha 3
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: C49535
IČO: 25098853, DIČ: CZ25098853
Šéfredaktor: Petr Karban (petr.karban@cot.cz)