pondělí 7. října 2024
ikona hodiny 1. 8. 2023 11:57

Lidl slaví 20 let na českém trhu

Jak se buduje obchodní síť

Ačkoli Lidl na českém trhu působí dvacet let, paní Dana Berková pro něj pracuje už 23 let. Je tedy jednou ze služebně nejstarších zaměstnankyň dnes už široce známého a oblíbeného obchodního řetězce. Jaké ale byly počátky? V čem spočívala práce pro tenkrát neznámou značku bez jediné prodejny? Na to Dana Berková vzpomíná ve videocastu Tomáše Mylera.

Petr Karban Petr Karban autor

Novinář, marketingový expert. Dlouhodobě se orientuje na ekonomická a společenská témata, podnikání, personalistiku, komunikaci, reklamu a marketing. V komunikační agentuře COT group působí jako Creative & Content Director a šéfredaktor několik titulů včetně publicistického portálu KomoraPlus.

Foto: Shutterstock.com
Foto: Shutterstock.com

Co Lidl v Česku dělá ve žhavé současnosti? Dozvíte se na Facebooku.

Články autora Petr Karban

Nejnovější články

Analýzy

Česko: Zelený tygr nebo lenochod?

Česká republika má dle dat druhou nejlepší kombinaci...
Analýzy

Příležitost pro obchod i dodavatele

Privátní značky v České republice dosahují stále vyšší...
Názory

Migrace – důvod proč Okunův zákon v USA letos nebude platit

Americká konjunktura na konci minulého kvartálu stála na...

Nejnovější Pohled z praxe

Komora.cz

Proč je tak těžké získat zahraniční pracovníky? Jsou přece šikovní!

Zdlouhavost procesu souvisejícího se získáváním zahraničních pracovníků a...
Názory

Fenomén marketplace: Proč potravinové řetězce riskují

Když první odvážlivci vstoupili do segmentu doručování potravin,...
Pohled z praxe

Odolnost tuzemských firem zaslouží ocenění

Brno, Plzeň, Ústí nad Labem, Pardubice... K první čtyřem...