Pro firmy je připravena miliarda na inovace
Aktuality 27. 4. 2024 05:43Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo II. výzvu aktivity Inovace Operačního programu Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (OP TAK). Cílem výzvy...
Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo II. výzvu aktivity Inovace Operačního programu Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (OP TAK). Cílem výzvy...
V plzeňském hotelu Courtyard by Marriott byly ve čtvrtek 25. dubna předány další modré pyramidy nejúspěšnějším českým firmám, tentokrát z krajů Plzeňského...
Březnová data poradenské společnosti STR ukazují mimořádně turisticky příznivý začátek jara pro české (pražské) hotely. Česká republika se svým 44,8%...
Evropa, Blízký východ, severní Afrika – investoři a foundeři ze všech těchto oblastí se 30. a 31. května sejdou v...
Zahajovací konference stavebního veletrhu, s podtitulem RESTART ČESKÉHO STAVEBNICTVÍ, proběhla v Rotundě pavilonu A brněnského výstaviště. Součástí programu byla diskuze členů vlády...
Pokud by se povedlo zavést v Česku moderní zálohovací systém na PET lahve s využitím QR kódu, občané by mohli...
Praha je jediné město v regionu CEE (střední a východní Evropa), které se může pyšnit Prime High Street, tedy obchodní...
Nabídnout ty nejlepší technologie evropským vinařům – to je cílem českého holdingu &CORK, jehož společnosti Vinařský ráj a Kovo Prudík...
Grantový program Evropské komise Kreativní Evropa na podporu kulturních a kreativních odvětví rozdělil v roce 2023 mezi české žadatele částku...
Skupina Holcim investuje do modernizace čížkovické cementárny, nový projekt Airlock se zaměřuje na snížení emisí CO2. Tato iniciativa reflektuje pevný...
Všechny výsledky
Střecha je korunou domu, je zdaleka viditelná a vypovídá mnoho o majiteli. Určitě pádné důvody pro to, zabývat se jejím vzhledem. Zvláště dnes, kdy tradiční česká značka Tondach přichází skutečně s převratnou novinkou, s něčím, co tu ještě nebylo, s revoluční designovou pálenou taškou V11. Ta v sobě snoubí dokonalé technické parametry, dané 140 lety zkušeností Tondach, s originálním designem špičkových návrhářů Studia F. A. Porsche.
šéfredaktor portálu KomoraPlus, měsíčníku Komora a magazínu Be the Best
Dlouhodobě se orientuje na ekonomická a společenská témata, podnikání, personalistiku, komunikaci, reklamu a marketing. V komunikační agentuře COT group působí také jako marketingový stratég a kreativní ředitel.
Pálená střešní taška V11 má ambici být výrazným architektonickým prvkem staveb a bezpochyby upoutá pozornost každého. Střecha, důležitá součást venkovní architektury, získá s krytinou V11 na významu a povýší moderní vzhled celé stavby. V11 je zkrátka pálená střešní taška s moderním a čistým designem. Nejen střešní krytina, ale výrazný architektonický prvek. Nástroj, kterým může každý majitel střechy dát najevo svou osobitost.
„Nová taška Tondach V11 je důkazem, že naše firemní strategie je živá – vycházíme z historie, ale míříme do budoucnosti. Stavíme na tradiční technologii, k níž přidáváme současné technologické i designové trendy. Výsledkem je prvotřídní kvalita a výjimečný vzhled,“ říká o novince Jan Minář, Brand Manager značky Tondach.
Nová pálená taška Tondach se od všech dosavadních krytin liší svým řešením. Ostatně to napovídá její název – zkosení povrchu do podoby písmene V nebylo dosud u střešních tašek nikdy použito! Tondach V11 je tak skutečným světovým unikátem! Což komentuje Hynek Stančík, Product Manager značky Tondach: „Pro náš segment je to bomba, designově nová střešní taška se opravdu neobjevuje každý rok.“
Vít Jirkovský, Sales Manager značky Tondach, o přednostech nové tašky říká: „Je naší reakcí na trendy. Jestliže dříve býval běžný sklon střechy pětačtyřicet stupňů, dnes je to o dvacet až pětadvacet stupňů méně. Pokud jde o design, u zákazníků dnes jednoznačně vede plochá taška s jednoduchými modernistickými nebo minimalistickými tvary, v černých a šedých tónech. Jedna taška V11 sama o sobě se nemusí na první pohled zdát nikomu výjimečná, ale vyskládaná v ploše na střeše je opravdu nepřehlédnutelná.“
Pohledovou plochu tašky tvoří tři hladké roviny, které vytvářejí dvě linie. Minimalismus návrhu tak jde skutečně vstříc trendu žádaných jednoduchých tvarů. Dva lomy mu dodávají nevšední dynamiku, barevné varianty Anthrazit, Basalt a Titanium noblesu a eleganci, oboje v součtu pak tvoří jedinečnou hru světel a stínů.
Design krytiny ale není jen estetickou záležitostí, vylepšuje i funkční vlastnosti nové tašky. Vytvořený profil totiž slouží k bezpečnějšímu odvodu vody na níže položenou plochu. Originální design tak přispívá k vyšší kvalitě i bezpečnosti střechy.
Potěšení z designu, spousta technického know-how a bezpočet kreativních nápadů, to jsou ingredience, z nichž míchají svůj koktejl v designovém studiu F. A. Porsche. Není divu, že s nimi sklízejí úspěchy po celém světě. Průmyslový design totiž není záležitostí pouhého vzhledu, důraz je kladen i na dokonalé vyladění technických parametrů výrobku. To byl argument, který rozhodl o tom, že se Wienerberger/Tondach poprvé v historii obrátil na Studio F. A. Porsche a jeho designéry. Výsledkem je designová pálená střešní taška, která má špičkové parametry a jejíž design již ocenili designoví odborníci – pyšní se nejen čestným uznáním GrandPrix veletrhu ForArch 2020 či oceněním German Design Award 2020, ale i nejznámější cenou pro designéry Red Dot Award, udělovanou pouze výrobkům s přesvědčivou kvalitou špičkového designu. V11 získala Red Dot Award: Product Design 2020 v kategorii Urbanes Design.
Pálená střešní taška V11 je nadčasový design ve své nejčistší podobě, krásný nejen dnes, ale také kdykoliv v budoucnu. Ono písmeno V lze vnímat i symbolicky. Tradice a kvalita značky Tondach je zárukou, že taška V11 je taškou „Vypálenou na Věky“. Jestli bude také taškou Vítěznou a získá si vaše srdce, to už záleží jen na vás.
„Českým podnikatelům chceme vytvořit co nejlepší podmínky k...
Ministerstvo průmyslu a obchodu podporuje výzkum a inovace...
Letošní ročník navazuje na dva předchozí základní podobou...
Do žebříčku vstupují pouze společnosti se sídlem v...
Základní Diamantový žebříček v letošním roce doplnila ještě krajská...
Nové jsou v letošním ročníku také ceny – firmy...
Březnové tržby vzrostly v ČR meziročně o téměř...
Trend českých hotelů je za březen skvělý. Pokud...
Březen byl ve střední Evropě klimaticky velmi příznivý...
Smith Travel Research, americká společnost dříve známá jako...
„Českým podnikatelům chceme vytvořit co nejlepší podmínky k...
Ministerstvo průmyslu a obchodu podporuje výzkum a inovace...
Letošní ročník navazuje na dva předchozí základní podobou...
Do žebříčku vstupují pouze společnosti se sídlem v...
Základní Diamantový žebříček v letošním roce doplnila ještě krajská...
Nové jsou v letošním ročníku také ceny – firmy...
Zájem prémiových značek o tuto lokalitu po odeznění...
Po pádu komunismu se pro západní značky otevřel...
Podle dostupných dat byl Cartier jedinou značkou, která...
„V Colliers se snažíme, aby se i další...
Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: A 8179
IČO: 49279530, DIČ: CZ49279530
Táboritská 23/1000, 130 00 Praha 3
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: C49535
IČO: 25098853, DIČ: CZ25098853
Šéfredaktor: Petr Karban (petr.karban@cot.cz)